11. 6. 2020, Praha
OBSAH WORKSHOPU:
- Marketing jako věda nebo umění?
- Jak se marketing změnil za poslední léta a co my s tím?
- Televize, internet, nebo zákaznická zkušenost?
- David vs Goliáš.
- Segmentace.
- Big data nebo péče o zákazníky?
- VR, AI, RTB a další čerstvé přírůstky.
Tento workshop je součástí nového konceptu – InQbay Academy. Budeme postupně zvát do našeho univerzitního inkubátoru řadu expertů, kteří jsou ochotní podělit se o své bohaté zkušenosti a získané know-how. Můžete se tak vyhnout obvyklým přešlapům začínajících firem. Není totiž vždy nutné si všechny vyzkoušet, někdy o nich stačí vědět… Workshopem vás bude provázet Ing. Jan Dobiáš.
KDY: 7. 4. 2020 (16:30 – 18:00)
KDE: Opletalova 22, Praha 1
Vzhledem k omezené kapacitě místnosti se registrujte přes email: petra.marova@cvut.cz
Vstup ZDARMA